Székhelyszolgáltatás és virtuális iroda Csehországban

A Csehországban történő cégalapítás fontos alapfeltétele, hogy az újonnan létrehozott vállalkozásnak rendelkeznie kell csehországi címmel, székhellyel. Ennek hiányában a cégalapítás nem hajtható végre.

Virtuális iroda szolgáltatásunkkal valós fizikai címet biztosítunk, továbbá olyan komplett szolgáltatáscsomagot nyújtunk, melynek köszönhetően bárhonnan kényelmesen vezetheti cégügyeit, a külvilág számára pedig egy vonzó csehországi üzleti címet kommunikálhat.

Vállalkozása csehországi terjeszkedésében és új cég alapítása során kulcsszerepe van a fizikai cím meglétének, ugyanis mind a cégnyilvántartásban, mind a további üzletvitellel kapcsolatos dokumentumokban szerepelnie kell. 

Milyen előnyökre tehet szert virtuális iroda szolgáltatásunkkal?

Költséghatékonyság

Az általunk kínált virtuális iroda szolgáltatás költséghatékony és egyszerű megoldás mindazoknak, akik nem tudnak, vagy nem is akarnak iroda vásárlással vagy bérléssel járó kiadásokat és kellemetlenségeket, valamint állandó személyzetet fenntartani.

Adatvédelem és magánszféra megtartása

Számos induló vállalkozás különösen az induláskor, de sok esetben, a továbbiakban is a saját otthonából intézi az üzleti tevékenységét. Azok számára, akik nem szeretnének az otthonukban ügyfeleket fogadni, hivatalos leveleket kapni, illetve fontos számukra a professzionalizmus kifejezése mindenképp virtuális iroda lehet a megoldás. Nem beszélve arról, hogy a székhely, vállalkozásának címe számos dokumentumon és nyilvántartásban szereplő nyilvános adat. 

Adminisztratív és ügyfélszolgálati feladatok ellátása

Virtuális iroda szolgáltatásunk alap csomagjának részeként névre szóló postaládát biztosítunk, így hivatalos cégügyeivel kapcsolatos leveleit fogadjuk, érkeztetjük, valamint továbbítjuk Önnek, akár digitális formában, azaz szkennelve is. 

Tudjuk mennyire fontos egy vállalkozás életében, hogy a partnerektől vagy hivatalos szervektől érkező levelek időben és hiánytalanul jussanak el az illetékes személyekhez. Egy elkallódó levél, amely például az adóhivataltól érkezik, de nem kerül átvételre,  sajnos igen súlyos büntetéseket és kellemetlenségeket vonhat maga után. Nálunk ez nem fordulhat elő.

Kiegészítő szolgáltatások – Professzionális vállalati imidzs

Igény esetén ügyfélasszisztenseink fogadják, valamint továbbítják a bejövő telefon- és konferenciahívásokat. A virtuális iroda helyszínén akár foglalható professzionálisan felszerelt tárgyaló vagy konferencia helyiség is, ahol szükség esetén találkozók lebonyolítására is van lehetőség. 

A professzionális szervezettségnek köszönhetően Önnek csak vállalkozása valóban fontos és hasznot hozó dolgaival kell törődnie.

Luxus virtuális iroda és székhely – Presztízs helyszínek

Amennyiben luxus virtuális iroda szolgáltatásunkat választja, úgy frekventált, központi elhelyezkedésű, és valódi presztízzsel rendelkező címet biztosítunk vállalkozása számára. 

Sokak számára a lokáció irrelevánsnak tűnhet, vannak azonban olyan területek, ahol kifejezetten fontos már az elhelyezkedéssel is kommunikálni, hogy vállalkozásunk és tevékenységünk kiemelkedően magas színvonalú. Példának okáért egy jó hírű ügyvédi iroda, vagy egy megbecsült és magasan jegyzett orvosi rendelő jellemzően a városközpont kiemelten értékes központi részén helyezkedik el.

Amennyiben külföldi ügyfelekkel foglalkozik azt sem szabad elfelejteni, hogy sok esetben már egy esetleges találkozó előtt a Google Street View adhatja az első impulzust a potenciális partnernek. Amennyiben az egy félreeső és elhanyagolt városrészt mutat, úgy nehéz lesz a potenciális ügyfél bizalmát megnyerni még akkor is, ha a területünkön mi nyújtjuk a legjobb szolgáltatást vagy terméket.

Mire figyeljünk virtuális iroda és székhely kiválasztásakor?

Mielőtt virtuális iroda kiválasztására adjuk a fejünket érdemes alaposan és körültekintően számba venni a lehetőségeket, valamint néhány igen fontos szempontot figyelembe venni.

Alább összegyűjtöttük, hogy mire érdemes figyelni:

1. A helyszín

Fontos, hogy a kiválasztott helyszín valóban iroda legyen. Ügyeljen rá, hogy az elhelyezkedés mutatós, bizalmat ébresztő helyen legyen még akkor is, ha nem luxus üzleti irodát vesz igénybe. Kerülje a kétes hírnevű kerületeket, városrészeket, az olyan környékeket, amelyeket közlekedési szempontból nehéz megközelíteni.

2. Megbízhatóság, referenciák

Ideális esetben a virtuális iroda vagy székhelyszolgáltató egyben a tulajdonosa is a helyiségnek. Ha nem ez nem is így van, minden esetben érdemes körültekintően ellenőrizni a szolgáltatót és a referenciáit. Ezzel számos jövőbeli kellemetlenségtől kímélhetjük meg magunkat.

3. Szolgáltatások és csomagok tartalma

Érdemes már az elején tisztázni, hogy a kiválasztott iroda milyen szolgáltatásokat nyújt, illetve mik azok, amelyek extra költséggel járnak. 

Virtuális iroda és üzleti cím szolgáltatásunk nem csak Csehországban, hanem Európa számos országában elérhető.

Amennyiben virtuális iroda szolgáltatás igénybevételén gondolkodik, vagy csak további kérdései merültek fel, akkor ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Örömmel válaszolunk minden kérdésre a virtuális címmel kapcsolatban ITT.

Kapcsolat

Mgr. Norbert Gyürüsi

+421 907 178 390

gyurusi@freyacorp.com

Teljesítés

14 napon belül

A szolgáltatás ára

már 799 € - tól

A Csehországban alapított kft-n belül

Elkészítjük önnek az okiratokat

Biztosítjuk az okiratok közjegyző előtt történő hitelesítését

Biztosítjuk a közjegyzői jegyzőkönyv megírását

Segítünk a vállalati bankszámla megnyitásában

Felhívjuk a figyelmét minden határidőre, amelyet be kell tartania

Írjon nekünk vagy hívja a +36 30 016 2137 telefonszámot

GDRP

10 + 12 =